Kundeservice og vejledning på genbrugsstationer

Hvordan sikrer du som pladsmand M/K, at kunderne på genbrugsstationen får en positiv oplevelse og sorterer bedst muligt? Vejledning, nærvær og service er en del af svaret.

Vi ser på, hvordan gode kundeoplevelser og høj kundetilfredshed på genbrugsstationen giver jer en bedre sortering og giver dig et mere tilfredsstillende job.

Lær om at gå positivt til kunden og blive vejleder frem for gamle dages irettesætter. Det skaber respekt om dit job, at du vejleder dem, der ikke kan finde ud af at sortere, og roser dem, der gør det rigtigt.

Vi kommer til at arbejde lidt med nogle af de kendte kneb fra konflikthåndtering. Du lærer også om, hvad service er for en størrelse, og vi ser på, hvordan du kan komme kunderne i møde, give dem viden om genbrug og hjælpe dem til god sortering og gode oplevelser.

Kurset af holdes ad hoc. Tilmeld dig uforpligtende, så fastsætter vi en dato og udbyder kurset frit, når der er interesse nok.

Målgruppen

Alle medarbejdere på genbrugsstationerne.

Kursus­start

Se datoer og tilmeld dig.

Problemer med tilmelding?
Ring til os på 8921 2100

Kursusstart

Få besked når der kommer nye afholdelsesdatoer på dette kursus.

Få besked, når kurset afholdes: Kundeservice og vejledning på genbrugsstationer