Konflikthåndtering for spildevandssektoren

Med mulighed for hybrid deltagelse
Misforståelser mellem kolleger i dagligdagen er uundgåelige, men de skal helst ikke vokse sig så store, at de påvirker trivslen på arbejdspladsen. Lær at håndtere de konflikter, der opstår, hvad enten det er ansigt til ansigt, på mail eller gennem telefonen. Du får en grundlæggende forståelse for, hvad der ligger til grund for konflikter og uoverensstemmelser. Du får indsigt i, hvordan en konflikt kan udvikle sig og hvordan den aftrappes. Du får viden om, hvordan du kan påvirke situationen bl.a. ved at bruge dit sprog og kropssprog. Vi bruger jeresegne oplevelser til at få en dialog omkring de udfordringer, I hver især møder. Herefter finder vi de redskaber, der er velegnede til at takle de konkrete situationer.

Undervisningen veksler mellem teori og dialog.

Målgruppen

Personale i spildevandssektoren, der i deres arbejde kommer i situationer, hvor konflikter kan opstå, både med kolleger og samarbejdspartnere.

Kursus­start

Se datoer og tilmeld dig.

Problemer med tilmelding?
Ring til os på 8921 2100

Kursusstart

Få besked når der kommer nye afholdelsesdatoer på dette kursus.

Få besked, når kurset afholdes: Konflikthåndtering for spildevandssektoren